Array
(
    [0] => Array
        (
            [name] => Русский
            [code] => ru
            [image] => ru.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/a-successful-confectioner-knows how-to-attract-customers-and-you.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yspishnui-konduter-znae-yak-zalychutu-klientiv-a-tu-.html
            [id] => 2
            [url_artical] => yspeshnui-konditer-znaet-kak-privlech-klientov-a-tu.html
        )

    [1] => Array
        (
            [name] => Ukrainian
            [code] => ua
            [image] => ua.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/yspeshnui-konditer-znaet-kak-privlech-klientov-a-tu.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yspishnui-konduter-znae-yak-zalychutu-klientiv-a-tu-.html
            [id] => 3
            [url_artical] => yspishnui-konduter-znae-yak-zalychutu-klientiv-a-tu-.html
        )

    [2] => Array
        (
            [name] => English
            [code] => en
            [image] => gb.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/yspishnui-konduter-znae-yak-zalychutu-klientiv-a-tu-.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yspishnui-konduter-znae-yak-zalychutu-klientiv-a-tu-.html
            [id] => 1
            [url_artical] => a-successful-confectioner-knows how-to-attract-customers-and-you.html
        )

)
Русский Ukrainian English
063 686-23-89
057 780-57-30
050 303-40-24
098 930-74-54
г. Харьков, Нетеченский бульвар, 23 А
info@olegiya.com.ua
0 товаров
0 грн.

    



 


    

Успішний кондитер знає, як залучити клієнтів, а ти?

Успішний кондитер знає, як залучити клієнтів, а ти?
2018-04-25
Сьогодні, дорогі читачі, ми поговоримо з Вами про те, як зробити кондитерський бізнес процвітаючим. Для початку, давайте визначимося з тим, що успіх будь-якого закладу громадського харчування залежить від декількох факторів:
  • меню;
  • персоналу;
  • місця розташування;
  • цінової політики;
  • атмосфери (інтер'єру).
Кожен з цих пунктів має бути максимально обміркований і виконаний на 100, ні, навіть на 200%. Тільки в такому випадку Ви можете розраховувати на «милість» і увагу клієнтів. Але, не будемо все узагальнювати, і відхиляться від теми. Зараз нас цікавлять ефективні способи збільшення потоку відвідувачів в кондитерській. Так-так, саме про «солодкий» бізнес піде далі мова.
konditerskaya
Щоб створити хорошу репутацію для власного закладу, зверніть увагу на наступні «фішки» успішних кондитерів, які знають толк у цій справі. Отже ...

Вибір - складна штука: бути чи не бути?

Не женіться відразу за всім ... Виберіть для себе якийсь один або пару напрямків. Наприклад, зупиніться на приготуванні трюфельних цукерок, мафінів з незвичайною начинкою або шоколадних фонданов. Пам'ятайте, краще бути мега крутим майстром (першим в своєму місті), який ідеально готує якийсь один десерт, ніж тисячним кондитером, який вміє трохи того, трохи іншого, але нічого видатного.
Ми не закликаємо Вас пропонувати своїм клієнтам одне і теж ... Адже все приїдається і втрачає свою актуальність. Ми просто хочемо, щоб у Вас була якась фішка, якої немає в інших закладах. І ця особливість має стати Вашою візитною карткою. Донесіть її до своїх відвідувачів, покажіть, що Ви не чергова копія «пряникового будиночку», а новий і неповторний заклад. Нехай про Вас говорять і миттєво відрізняють від інших кондитерських.

sovetu konditerov
У ногу з модою

Щоб заклад був завжди затребуваним, потрібно знати одне просте правило: Випереджайте очікування клієнтів, як мінімум на півкроку. Що це означає? Не, повірите, все досить просто. Сенс цієї фішки в тому, що Вам доведеться стежити за світовими трендами і віяннями кондитерського світу. Прийшла мода на пишні, об'ємні булочки. Ха ... А вони вже тиждень, як з'явилися в Вашому асортименті. Стало не популярно прикрашати торти мастикою - і, вуаля, Ви швиденько перейшли на крем.
Сміливо експериментуйте, і підкорюйте смакові рецептори «розпещених» відвідувачів. Не стійте на місці, удосконалюються і доводьте, що Ваш заклад - кращий!

Людський фактор

Як не дивно, але просте людське спілкування відіграє не останню роль у процвітанні будь-якого закладу громадського харчування. Якщо Ви чемно говорите зі своїми гостями, пам'ятайте постійних клієнтів і балуєте їх приємними знижками, то кількість бажаючих відвідати Вашу кондитерську миттєво збільшується. Звичайно, краще мати справу з людиною, а не з холодної вітриною. Тому постарайтеся, щоб Ваша кондитерська асоціювалася з людьми, які працюють в ній, і знайшла своє неповторне «обличчя».

privlechenie klientov
Запах успіху

Аромат свіжоспечених пирогів або булочок - це забійна зброя, яка розпалює апетит і залучає «голодних» клієнтів. Так що, сміливо відкривайте вікна і двері. Нехай перехожі відчують неперевершений запах і прийдуть на нього! Повірте, це найпростіша, але в той же час, ефективна і безкоштовна реклама Вашої кондитерської.

Бонуси, знижки та безкоштовні «плюшки»

Всі без винятку люблять економити. Так ... Нам подобається платити менше, а отримувати більше. Отже, Ви можете зіграти на цьому. Наприклад, зробіть таку акцію: кожен четвертий кекс - безкоштовний. І повірте, ніхто не піде від Вас з трьома кексами.
Порада: Якщо Вам треба швидко продати десерт, який може скоро зіпсуватися, то запропонуйте його за півціни (або безкоштовно) за умови покупки чогось іще.

Реклама в соціальних мережах

Кожна успішна кондитерська має свій сайт і не тільки ... Крім офіційного «віртуального представництва» (інтернет-сайту) закладу бажано обзавестися сторінкою в соціальних мережах. Це наближає Вас до покупців. Так Ви стаєте більш відомими і налагоджуєте контакт зі споживачами.

deti i konditerskaya
Батьки і діти

Кафе-кондитерська - це місце, яке часто відвідують батьки з дітьми. Отже, щоб всі залишилися задоволені: батьки розслабилися, а діти зайняли себе, обладнайте для маленьких відвідувачів спеціальну кімнату або відведіть місце, де вони можуть вільно грати. Якщо ж у Вас немає можливості створити дитячий куточок, то хоча б прикупіть десяток розмальовок, парочку альбомів і набір кольорових олівців. Дітки будуть зайняті малюванням, а батьки - відпочинком.

Майстер-класи

Такі заходи, як майстер-класи є не тільки навчальними, а й розважальними. Вони привертають до Вас потенційних клієнтів і допомагають створити позитивне враження про Ваш заклад. Тому, не пропустіть можливість вирости в очах відвідувачів. Час від часу, влаштовуйте «солодкі уроки» під керівництвом своїх кондитерів. Вчіть людей готувати їх улюблені десерти.

oborydovanie dlya konditerskoi
І ще пара слів наостанок ...

Ну ось, ми і підійшли до кінця. Сподіваємося, наші поради і маленькі підказки полегшать Вам долю, а також, допоможуть вивести Вашу кондитерську на новий рівень. Пам'ятайте, немає межі досконалості. Розвивайтеся, знаходите нові лазівки і балуйте своїх клієнтів незвичайними десертами. Ставайте кращими в своєму роді. Ми впевнені, у Вас це вийде! Хочеться тільки додати, що для приготування дивовижних ласощів Вам знадобитися першокласна кухонна техніка, яку Ви з легкістю знайдете на сторінках нашого сайту. Важливо, що фахівці підприємства «Олегія» завжди готові допомогти Вам з вибором високоякісного професійного обладнання. У нас є все, щоб Ваш бізнес процвітав і розвивався!