Array
(
    [0] => Array
        (
            [name] => Русский
            [code] => ru
            [image] => ru.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/how-is-it-right-to-organize-the-work-of-the-officians-what-was-all-satisfied.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yak-pravilno-organizuvati-robota-ofіcіantom-shob-vse-bulo-zadovolenі.html
            [id] => 2
            [url_artical] => kak-pravilno-organizovat-rabotu-oficiantov-chtoby-vse-byli-dovolny.html
        )

    [1] => Array
        (
            [name] => Ukrainian
            [code] => ua
            [image] => ua.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/kak-pravilno-organizovat-rabotu-oficiantov-chtoby-vse-byli-dovolny.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yak-pravilno-organizuvati-robota-ofіcіantom-shob-vse-bulo-zadovolenі.html
            [id] => 3
            [url_artical] => yak-pravilno-organizuvati-robota-ofіcіantom-shob-vse-bulo-zadovolenі.html
        )

    [2] => Array
        (
            [name] => English
            [code] => en
            [image] => gb.png
            [redirect] => http://olegiya.com.ua/ua/articles/yak-pravilno-organizuvati-robota-ofіcіantom-shob-vse-bulo-zadovolenі.html
            [redirects] => information/articles
            [redirectst] => &articles_id=yak-pravilno-organizuvati-robota-ofіcіantom-shob-vse-bulo-zadovolenі.html
            [id] => 1
            [url_artical] => how-is-it-right-to-organize-the-work-of-the-officians-what-was-all-satisfied.html
        )

)
Русский Ukrainian English
063 686-23-89
057 780-57-30
050 303-40-24
098 930-74-54
г. Харьков, Нетеченский бульвар, 23 А
info@olegiya.com.ua
0 товаров
0 грн.

    



 


    

ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ робота офіціантом, ЩОБ ВСЕ БУЛО ЗАДОВОЛЕНІ?

ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ робота офіціантом, ЩОБ ВСЕ БУЛО ЗАДОВОЛЕНІ?
2017-03-28
Описание: E:\ВСЁ ДЛЯ РАБОТЫ\СТАТЬИ\картинки для статей\для официантов\32383_1_2.jpg
 
 
  
Успіх будь-якого закладу громадського харчування більш ніж на 50% залежить від обслуговуючого персоналу.
Щоб отримати максимальний прибуток і зробити свій бізнес процвітаючим, потрудіться правильно організувати роботу офіціантів. Так, Ви не помилилися, саме офіціантів! Ці трудяги повинні любити свою справу, а це справа, в свою чергу, повинно приносити їм не тільки задоволення, але і хороший дохід.
Так як же зробити так, щоб «вовки були ситі і вівці залишилися цілі»? Як створити для офіціантів оптимальні умови праці? Як домогтися від них найбільшої віддачі?
Отже, приготуєтеся до відповідей: сідайте зручніше і вирушайте з нами у країну корисних порад.
Вчитися і ще раз вчитися!
Робота обслуговуючого персоналу - це важче працю. Офіціантові потрібно завжди, все і всюди тримати під контролем. Він повинен володіти величезною кількістю інформації про страви та напої, бути ввічливим в будь-якій ситуації, вміти самоорганізовуватися, бути психологом і хорошим співрозмовником, вміти продавати і т.п. Всі ці навички та вміння даються нелегко і цьому треба вчитися.
Якщо офіціант говорить Вам, що мало заробляє, тоді його слід навчити продавати. Якщо він не вміє правильно спілкуватися з гостями закладу, тоді його потрібно навчити говорити і завойовувати довіру.
Варто відзначити, що лояльність клієнтів залежить від створеного ним настрою. Уважне і професійна поведінка обслуговуючого персоналу «задобрить» відвідувачів.
Помніте, що навчання - це пізнання чогось нового, зростання, прагнення і зовсім інший погляд на життя. Тож, тренінги, лекції, курси та інші заняття відкривають перед офіціантами двері в новий світ. Вони розвивають і дають необхідні знання.


Описание: E:\ВСЁ ДЛЯ РАБОТЫ\СТАТЬИ\картинки для статей\для официантов\0_112aa2_91246d84_orig.jpg
Інвестиції в робочий персонал окупаються швидше за все, і саме вони приносять найбільші фінансові дивіденди.
Процес навчання: мети, терміни та контроль
Необхідно пам'ятати, що процес навчання - це свого роду бізнес. Він вкрай необхідний і вимагає відповідної організації.
По-перше, потрібно поставити точну мету. Наприклад, такою метою є 100% знання меню. Отже, адміністратор зобов'язаний так організувати офіціанта, щоб він без проблем впорався з цим завданням.
По-друге, необхідно точно вказати терміни виконання поставленої мети. Припустимо, офіціантові потрібно вивчити меню з 180 найменувань страв. Звичайно, за тиждень з таким завданням бракує часу. Тому, спробуйте розбити її на блоки. Потім складіть план вивчення і донесіть його до свого «учня».
По-третє, не забувайте проводити плановий і «Сюрпризний» контроль. Так, персонал буде знати, що йому не можна халатно ставитися до завдання.
По-четверте, навчання - це постійний процес. Тому, ні за яких умов і ніколи його не можна припиняти. Сталість є єдністю цілей, намірів і дій людини.






Дрібниці життя…
Робота в ресторані передбачає підвищену увагу до дрібниць. Не можна зводити функції офіціанта до простого алгоритму «посміхнувся - прийняв замовлення - приніс їжу - поклав рахунок на стіл - посміхнувся». Потрібно відразу звернути увагу на настрій гостя і знайти лазівку до його «серця». Поставте табу на такі «діяння» обслуговуючого персоналу:
недосконале знання меню;
постійна відсутність в поле зору відвідувачів;
паніка;
зухвалий тон і неповагу до колег, гостям і начальству;
використання мобільного телефону на робочому місці;                                                                                                                        
ігнорування столу;
ігнорування дрібних прохань гостя;
плітки на роботі;
перекладання провини на чужі плечі;
зловживання своїм становищем;
невміння спілкуватися з різними типами клієнтів;
надмірна нав'язливість і т.д

 
 












Описание: E:\ВСЁ ДЛЯ РАБОТЫ\СТАТЬИ\картинки для статей\для официантов\coffee-cash-money-300x266.jpgСписок подібних погрішностей можна продовжувати дуже довго, але якщо керівництво зуміє організувати свій персонал, а також, поставить перед ним правильні цілі, витримає терміни їх виконання, а потім, проконтролює і внесе це в звичку, то успіх такого закладу гарантований.
І на останок…
Пам'ятайте, що офіціант може стати «невидимкою» тільки тоді, коли видає замовлення і прибирає зі столу. В інших випадках він повинен бути видно і доступний клієнтам, адже кожна не замовлені чашка кави - це не тільки втрачений прибуток, а й один не задоволений відвідувач